Tiden går fort när man har roligt!

Dagarna bara flyr en efter en, man hinner knappt reflektera över nuet. Studierna har gått ner på väldigt låg fart eftersom första halvan av terminen var fullproppad med kurser. Nu har jag en kurs som går och den tenterar jag i slutet på maj. Sen är det sommarlov! Jag har dock sökt en del praktikplatser under sommaren och hoppas på något napp.

De två gågna helgerna har varit fullspäckade med roliga händelser. Förra helgen var jag och Mickael barnlediga så då passade vi på att åka över till Köpenhamn under dagen. Mycket uppskattat! På kvällen hade vi bokat bord på Paddy´s och vilken god mat de har där. Hade aldrig tidigare varit där! På söndagen firade vi Neo och Nevins farfar samt kusin för att de hade fyllt år. Jättetrevligt kalas med mycket skratt, fick t.o.m ont i magen av allt skrattande.
Denna helgen började med en Kick Out på fredagen! Vi var 16st från vår projektgrupp som utmanade varandra på Utmaningarnas Hus, rekommenderas starkt! Så kul vi hade! På kvällen var vi ute och åt på Elysée, lika mycket skratt där för min del. Vad ska man säga? Jag är väl lättroad! Hehehe! Resten av gänget fortsatte med fest på Rönnen och jag åkte hem, hade brorsan på besök och ville umgås lite med honom.
Lördagen tillbringade vi dagen på stan och sedan på Sagolekplatsen. Varför har man inte fler sådana parker? Det var ju hur mycket folk som helst där, man kunde lätt bli av med sina barn. På kvällen var det filmtajm med mina båda bröder på besök. Igår så gick vi på bio trots det fina vädret för har man lovat så har man. Vi tittade på Rio och den var underhållande, skulle gärna vilja åka till Rio efter den filmen. Efter bion åkte pojkarna hem till mormor och morfar ett par timmar så vi plockade upp våran vän Amin och åkte till stan för en sen lunch. Därefter blev vi bjudna på glass av Amin, jag var minst sagt proppmätt när jag kom hem.

På vägen hem igår slog det mig; jag är omringad av fantastiska killar. Min sambo, två söner, mina bröder, min pappa och Amin. Snacka om att känna sig trygg.

Hur har ni haft det??



xxx Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback