Härliga vårdag!

Asså idag förstår jag inte varför jag sprang runt med min vinterjacka! Lite varm blev man när man kom ut från träningen och hamnade mitt ute i solen. Å andra sidan vågar man ju kanppt lägga undan vinterjackan så som det vänder i graderna här. Solen framkallar det bästa hos oss (iaf hos majoriteten, finns alltid bittra människor året runt) och får oss att må så bra. Idag kände jag mig riktigt glad där jag gick runt på stan och träffade upp en gammal vän. Vi hade så mycket att prata om och tiden bara rann iväg. En glad nyhet är att hon ska gifta sig i juni!! Det kommer att bli ett toppen brölopp, det är jag helt övertygad om.
Har ni tänkt på att det egentligen inte behöver vara så varmt bara solen skiner? Ja, jag väljer gärna bort blåsten oxå. Detta måste vara anledningen till att en del väljer ljusterapi under vinterhalvåret. Kanske nånting att tänka på? Jag är en sådan som har svårt att sitta inne när det är fint väder ute, är gärna ute hela dagarna. Tur för mig att det finns ganska mycket att hitta på under vår- och sommartid.
Nu hoppas jag på att min vårjacka kan komma fram mycket snart, jag är lagom trött på min vinterjacka som har varit framme i snart 6!! månader.

Tata my loved ones (ja o till er andra också)



xxx Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback