Pa-te-tiskt!

Ibland undrar jag vilken mognadsnivå många "vuxna" ligger på. Ute går de runt så högfärdiga men i själva verket handlar de som fjortistjejer! (inget illa menat om fjortistjejer men viss uppförande passar sig bättre som fjorton än som trettio)
Ta t.ex. det här med Facebook. FB för mig är där jag håller kontakten med vänner och bekanta, misstycker jag om någon på min FB eller blir ovän med denne så är det självklart att jag tar bort den. Av vilken anledning ska denne finnas på min vänlista?! Vet ni då hur en del besvarar detta med??? Jo, de "tvingar" eller "övertygar" sina familjemedlemmar om att de ska ta bort mig. PA-TE-TISKT enligt mig, inte för att tala om omoget. Som om jag skulle tala om för min man och mina vänner att plocka bort någon från sin sida för att jag tycker illa om den. Nä, jag har så stort förtroende för mina nära och kära att de vet hur de ska agera. Det är väl trots allt en av grundprinciperna i en hälsosam relation, FÖRTROENDE!

Nu ska jag fortsätta läsa psykologi som jag ska tentera på fredag. Det ger lite svar om varför vissa människor beter sig som de gör, kanske fler som borde läsa den.

Tata my loved ones! ;)



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Nur

hahahah gumman shake it off! energitjuvar och negativa, patetiska människor hör inte hemma i din "värld" deras förlust och beteende! töntar... dom vet inget om vare sig förhållande, förtroende eller vuxenliv..



o som svar på kommentaren: anytime! säg bara till så har du en buffé hemma! :-)

puss

2011-03-15 @ 13:44:48
URL: http://thediaryofns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback