I förbifarten

Har precis kommit hem med barnen och det är verkligen sviiiiinkallt ute.
Mina stackars fingrar är fortfarande blåa...
Om en timme ska jag tillbaka till skolan.
Vi har en föreläsning och de bjuder även på mat.
Jag skulle kunna slockna nu så trött är jag, men det återstår några timmar innan det blir aktuellt.
För idag är det tisdag, och vad är så speciellt med tisdagar???
Jo, det är Desperate Housewives idag!!!! YES!

Förresten hur svårt ska det vara att göra inbakade flätor?!
Fick ju mjölksyra i armarna!!
Innan jag hann slita av mig håret så tvinnade jag det istället...


Lättare sagt än gjort!


xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Tess

Det är lättare och bara ta upp slimgor fårn ena sidan inte bägge!

2009-10-14 @ 21:19:44
Postat av: Tina

Ok... det tror jag nog att jag gjorde. Kan bara ett sätt och det är inget bra sätt...hihihi!

Du får lära mig =)

2009-10-14 @ 22:05:36
URL: http://mstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback