Söndags shopping

Har varit vaken sedan kl5 och jag känner mig så pigg och energisk.
Jag kan inte hålla mig vaken till mer än kl 22 på kvällarna och sedan vaknar jag jätte tidigt.
Om en liten stund ska vi iväg på en runda.
Kommer ni ihåg önskelistan jag skrev för ett par veckor sedan?
Nu är det dags att införskaffa högtalarna till min laptop,
vi har ju Halloweenfest på lördag och då ska det lyssnas på musik.
Vet fortfarande inte vad jag ska klä ut mig till....
har surfat runt lite på Buttericks men jag har inte hittat nåt jag har fastnat för.
Duktig på att sy är jag inte så det är inget alternativ.
Några förslag??

Förutom högtalarna så ska jag även köpa lite smink, det börjar sina i sminklådan.

 Ha en underbar söndag trots vädret, för det ska vi ha!!


 
 xxx Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback