Störiga människan

Japp störmomentet fortsätter här i skolan,
vissa männsikor vet verkligen inte hur man ska bete sig.
Märker hur de yngre kursarna börjar tröttna på den här människan.
Amen, kom igen! Hur orkar man?!
Lägger sig i allt min grupp gör, och rättar oss.
Bra att vi har en extra lärare, men nej tack!
Vi behöver inte din hjälp!
Jag hade inte haft nåt emot om personen visste vad den pratade om,
men it´s got no clue!
Sitter och snackar under föreläsningarna och sitter småretas med oss andra.
Ååååh trötta mig!
Som om det inte vore nog så kommer det en MASSA sexistiska kommentarer ur käften.
Någon behöver verkligen tala vett med den här människan...
Det blir dock inte jag!

(var tvungen att kräka av mig lite, sorry!)


xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Tindra

Jag tål inte såna personer alls, kasta en bok på han/hon....

Jo lillen klarade sig, han grääät sååååååååååååå mkt! det krävdes 2 sköterskor som höll i han, han e smal men otroligt stark :) , min lilla stjärna...

2009-10-06 @ 16:08:02
URL: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback