B-day Party

Wow! Vilket kalas det blev!
Otroligt roligt att se sina vänner (ut)klädda till horor och hallickar.
Roligt när folk vågar bjuda på sig själva... Jag valde att köra mexikansk tema på mat och dricka. Detta verkade vara uppskattat. Till förrätt hade vi heta guacamolesnurror med parmaskinka och lax med pepparot snurror och då serverades det chili shotar. Varmrätten bestod av tortillas och tacos, som dricka fanns det coronas och vin. Efter maten börjades det tillverkas mojitos i mängder och det var inte mig emot eftersom det råkar vara min absoluta favorit drink. Mums!!
Bilder togs det massor av och det var ju inte så konstigt för nu kunde man släppa loss och verkligen gå in i sin roll, hihihi! Killarna hade så roligt för de visste att det skulle vara det enda tillfället där de kunde kalla oss för Hoes!
Vi skrattade, pratade, drack och dansade. En fantastisk födelsedag helt enkelt med mina kära vänner.


Fetsen börjar...


Pimparna som verkligen gick in i sina roller.


Discohoran, lyxhoran och gatuhoran.


Prostitutas.... hahaha!

Kommentarer
Postat av: Tess

Fyfan va kul!!!

ahhahahahahha

2009-08-04 @ 23:18:26
Postat av: johanna hakala

Vart har discohoran hittat sin klänning????? MÅSTE ha!!! =D

2009-08-05 @ 20:36:46
Postat av: Tina

Hahaha... klänningen är faktiskt syrran och den är inhandlad på Gina Tricot. När vet jag tyvärr inte men hon har haft den ett tag =)

2009-08-05 @ 20:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback