En halvdan skoldag

Som ni såg på förra inlägget så gästade Nevin min skola idag.
En riktig mönsterelev var mammas pojke.
Han satt och surfade lite, gjorde sig bekant med mina kurskamrater och
emellanåt utforskade han hissen och dylikt.
En spännande dag på Malmö högskola!

Fastän han var feberfri från igår eftermiddags så fick han inte lov att gå på dagis idag, vi resonerade så att febern var en bieffekt av vaccinet och på så sätt var han egentligen inte sjuk.
Men icke sa nicke, förskolans policy!
Ja, så är det bara och det får vi ta... det blev en ganska trevlig dag ändå.

Det blev en lång dag och nu ska jag bege mig hem till min härliga familj och förhoppningsvis till hemlagat mat, risken är dock liten.



xxx Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback