En riktig mysfredag väntar

Vi har hittills inte julbakat nåt och det är endast för att vi har sparat oss till idag då jag och pojkarna ska ha en heldag med Monika och hennes killar.
Sånt här gjorde vi väldigt ofta när vi var mammalediga båda två och nu får vi passa på när vi får tillfälle.
För hur mycket jag och Monika uppskattar sådana här dagar så är det inget jämfört med vad våra barn känner.
Neo har längtat hela veckan för träffa sin bästis Fille!

Dagens planer är:
#Hämta barnen tidigare från dagis
#Äta mellanmål hos Monika och pojkarna
#Baka lussekatter
#Laga en kvällsmiddag ihop
#Mys tills killarna ger upp för kvällen

Detta ska bli en riktig kvalitetsdag!

Önskar er en underbar fredag....

Förresten till er som vill ha en intressant bloggläsning så rekommenderar jag en väninnas nya blogg Skee-Lo.
Hon skriver om sin vardag och om kampen mellan henne och hennes ex-man om deras dotter. (Hennes ex-man är ingen förnuftig människa om man ska säga så)


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas ni får en superdag!

2009-12-04 @ 10:32:48
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vilken härlig dag! Baka å mysa! Ha så trevligt!!

2009-12-04 @ 15:10:29
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Ha en mysig fredag!

Själv blir det pannkakor till Oliver och hans bästis. Och Idol givetvis =)

Kram

2009-12-04 @ 17:48:30
Postat av: Anna

Hoppas du haft en kanon dag med dina barn och din vän. Och hoppas ni får en riktigt bra och rolig dag imorgon. Hade, uppriktigt sagt, varit roligt att kunna hänga med men så här med facit i hand så är vår helg heeelt sjukt uppbokad samt att vi haft kräksjuka här i olika omgångar i snart två veckors tid :-( så jag känner mig ganska "urlakad"...Men nu hoppas jag att det ska vara över. Men iaf, ha en TOPPENDAG imorgon med dina girls!!! Puss/Anna

2009-12-04 @ 22:40:57
Postat av: Emma

Sv; Ja men jag tycker minsann det! Det är väl största chansen vi båda har att få önskeklappen numero uno ;) Hoppas att ni haft en mysig dag, lät verkligen som en toppendag!

2009-12-05 @ 00:25:48
URL: http://ebohman.blogg.se/
Postat av: Katty

Men åh, min kära Tina, tack för din referens till min blogg, du e så go' du! :) Jag ska fortsätta skriva, tack vare min inspirerande mstina!! <3

2009-12-06 @ 19:36:26
URL: http://skeelosback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback