Citat från kända personer

Huvuddelen av vår import kommer från andra länder.
Källa: George W. Bush


Jag har egna åsikter - starka åsikter - men jag tror inte alltid på dem.
Källa: George W. Bush


Vapen dödar inte människor, Vapen produceras i syfte att göra det möjligt för människor att använda dem till att döda människor.
Källa: George W. Bush


Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte tycker om att äta fisk, och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika.
Källa: Britney Spears


Han är ju inte dum egentligen, han har bara otur när han tänker.
Bert Karlsson om Bosse Ringholm, skolkamraten från Skövde


Ungefär vid tretton års ålder började jag förstå att jag skulle lyckas bättre med något fysiskt snarare än mentalt.
Källa: Arnold Schwarznegger


Present... Vadå? Hon fick ju Zlatan.
Zlatan Ibrahimovic svarar på frågan vad flickvännen fått i födelsedagspresent




Han tänker...


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: claudita

hahahha britneys är bäst!! ;)pinsamt

2009-11-10 @ 21:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback