En snabbis

Passar på att skriva ett inlägg innan jag ska iväg med Neo på kalas.
Kl 11 är ju ganska tidigt för kalas enligt mig men ganska smart eftersom det är under lunchtid och sen har man hela dagen framför sig. Det blir ju inget större avbrott!

Idag har jag bestämt mig för ett uträtta ett mindre projekt: jag ska laga TIRAMISU....
Flera av mina vänner har gjort det så nu är det min tur att lära mig.
Efterrätten ska ätas efter en middag med fisk, mums!

Ett meddelande till mina anonyma kommentatorer:
Om du tror att du är så himla anonym så har du fel!
Ditt eller dina Ip-adresser avslöjar dig!
Som jag har skrivit tidigare så är ALLA välkomna att kommentera på min blogg, men stå då för vad du skriver och det gör du genom att skriva ditt namn.
Speciellt till sådana som kommer med personliga påhopp!!
Jag förstår inte ens vitsen med att vara anonym fastän man har olika åsikter, så antingen är du en s.k "vän" eller bara rädd för mig...hahaha! Kan ju inte finnas en annan anledning.

Ps. Jag kommer att komma med många fler provokativa inlägg i framtiden.
Detta var bara en början.


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

Jooo, om du gillar att läsa roliga bloggar så rekomenderar jag:



www.knaada.com

http://finnpajsaren.blogspot.com

www.blondinmammans.blogg.se

http://kedjegatan.blogspot.com



även www.ellalivet.blogg.se skriver mysigt.

Jag följer väldigt många olika kategorier då det gäller bloggar...roliga, mammabloggar, viktbloggar osv



Hoppas du fastnar för ngn av dom :)

2009-11-28 @ 15:57:10
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Jennie

Håller med dej,

fullständigt töntigt och onödigt och kläcka ur sej kommentarer utan att stå för vem man är.

Männsikor utan skinn på näsan och raka ryggar är inget man strävar efter att ha i sin närhet.

2009-11-28 @ 16:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback