Första avklarad

Det är storm ute och man hör sirener.
Inget väder man vill vara ute i precis och vi hoppas på att slippa fallande träd.
Men ska det fallas här i närheten så hoppas jag på garaget, då kanske man kan få ett nytt.

Idag vaccinerades Neo, än så länge mår han bra men det är väl lugnet före stormen.
Som jag har förstått så har i pricip nästan alla fått smärta i armen eller nånstans nära armen.
Imorgon är det dags för Mickael och förhoppningsvis mig.
Nevin får tydligen inte vaccineras förrän i vecka 49, detta betyder att man får gå runt och oroa sig ett litet tag till.



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: K

Vaccinera mig igår! Ont i armen? oooooojaaaaaa :-)

2009-11-18 @ 17:46:38
Postat av: Tina

Hur länge dröjde det innan du började få ont i armen?

2009-11-18 @ 19:24:23
URL: http://mstina.blogg.se/
Postat av: Nur

tycker du ska gå ut o putta på ett träd i närheten av garaget så det lossnar lite... hjälpa stormen o det nya garaget lite på traven :-D du e väl superwoman eller hur va d? :-P

2009-11-18 @ 20:15:23
URL: http://thediaryofns.blogspot.com
Postat av: y

ja fysjutton vilket väder. Usch.. Hos oss är 2/4 vaccinerade..jag&Darian. Kramis

2009-11-18 @ 22:37:51
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Maria

När Liam blev vaccinerad fick han lite feber på natten, det va allt. Själv blev jag lite öm i överarmen. Hur som helst är jag glad att vi alla är vaccinerade nu så slipper man gå o grubbla över det nåt mer....



Kram

2009-11-19 @ 07:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback