Raaaaaaaaaast

Nu har jag skrivit ut en del papper som saknades inför tentan, läst ut två böcker, sorterat typ 2000 papper (ok inte så många kanske) och nu ska jag börja med mina anteckningar.
Alltså har jag all information jag behöver så nu ska det bankas in i ärthjärnan oxå.

Ett meddelande till er som slapp ta ställning inför vaccinet efter som ni har barn under 3 år, think again!
Omprövning sker just nu eftersom just de barnen under 3 år löper störst risk att dö av svininfluensan.
Här hemma har vi nu bestämt för att vaccinera oss allihopa, nu står vi fast vid vårt beslut!


Nu e det slut på rasten!


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

Skönt att ni kommit till ett beslut. Oftast brukar jag inte ha svårigheter, men jag tänker bara på det här om man måste vaccinera sig varje år? eller räcker det med en gång?

2009-11-07 @ 16:30:23
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Nur

men ahhhhhhhhh!!! TINA måste du sätta såna saker i huvet på mig???? jag va ju bestämd att INTE vaccinera mig! suck...

2009-11-07 @ 16:33:29
URL: http://thediaryofns.blogspot.com
Postat av: Tina

Malla: Det vet de inte riktigt än men man får ta det som det kommer.

Du och Nur som kommenterade efter dig har barn i samma ålder.

Barnen under 6mån är inte berörda eftersom de är ALLDELES för små men ni kan däremot vaccinera er.

2009-11-07 @ 16:44:36
URL: http://mstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback