Reklam, reklam och mera reklam

Guess what?! I´m alive! Jag överlevde istiden och är numera upptinad...
Nu fasar jag bara för morgondagen, kanske borde ta med mig filtar till skolan.

Nu till ett annat ämne: REKLAM!
Det e så frustrerande att försöka följa ett program på Tv när det avbryts var 10:e minut för reklam.
Eller när man sitter klistrad framför en film som avbryts ca 30 min för reklam och nyheter.
Jättekul! Vilka nötter kom på den idén att sända nyheterna mellan en film??
Under åren har man nog sett minst tusentals reklamfilmer, vissa som har varit jättebra och sen de där "vad hade reklamfilmen med varan/tjänsten att göra?".
De flesta håller med nog om att Ica-reklamerna är ganska underhållande, men vilka har varit den absolut sämsta reklamfilmen genom tiderna??
Just nu kommer jag inte på det eftersom det har funnits många kassa... så ni kan väl friska upp mitt minne.


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Kristina

allra sämsta just nu som visas på tv är ILVA.s reklam för deras nya koncept Colorful Living!!!

Helt totalt osammanhängande och en helt onödig sexuell vinkling!!!

2009-11-09 @ 21:07:30
Postat av: desse

Ha ha ha ha... ja reklam sååååååååå stööööööörigt.. jag tycker den där iprem reklamen e hemsk.. och störig har man inte ont i huvudet så får men det

2009-11-10 @ 19:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback