Mellanlandar

Hela eftermiddagen tillbringade vi på Burlöv Center.
Vi letade efter vinterskor till pojkarna.
Det ska vara Kavat eller Gore-tex Viking men tyvärr hittade vi inga som vi tyckte om.
Däremot hittade jag en nack kudde på Hemtex till min stackars smärtande nacke och en jättefin 40-års present till en vän som ska firas ikväll.
Tyvärr kan jag inte berätta om den förrän han har fått den.
Såklart handlade vi lördagsgodis också och det sitter vi just nu och mumsar på.
Återkommer imorgon med bilder från kvällens festande =)
Ha en underbar lördagskväll för det ska vi ha.


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Anonym

säger Hej!

2009-10-03 @ 18:13:16
URL: http://justthebeginning.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättefin blogg! :)

2009-10-03 @ 19:29:20
URL: http://annaelisabethnygren.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej gumman,

så nu ser jag hur man kommenterar. Jag tänkte tipsa om Goretex/Adidas skorna på Stadium. De handlar jag varje år. Är både snygga, vattentäta och till ett bra pris. Så ändras designen på dom lite för var år. Oftast med kardborre så barna orkar ta på dom själv.

Kram

2009-10-04 @ 11:55:29
Postat av: Tina

Tack Jennie för tipset!

Det ska jag kolla upp =)

Kram

2009-10-04 @ 14:35:09
URL: http://mstina.blogg.se/
Postat av: Maria

Hejhej



den bästa skobutiken för barn är helt klart Barnskobutiken på Regementsgatan. Jag har alltid SuperFit eller Ecco till Liam. Underbara skor av bästa kvalitet, alltid varma o torra fötter!! ;)



Kramis



Maria

2009-10-05 @ 14:24:01
Postat av: Tina

Tack Maria!

Jag uppskattar verkligen tipsen =)

Kram

2009-10-05 @ 14:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback