Nervvrak!

Vilken dag!!
Natten var nära på katastrofal med lille Nevin som var vaken i 2 timmar och han lyckades även väcka Neo.
Själv med 2 barn mitt i natten ville jag bara dunka huvudet i väggen... =(
Tror ni att det blev en sovmorgon för det??
I helvete heller!!
Nä, båda vaknar tidigt och gnäller och trotsar sig igenom hela dagen....
FY %&#?¤# !!!
Detta har varit en av de värsta dagarna på länge.... Neo har verkligen töjt på alla gränser.
Jag är utmattad och håller även på att bli dålig, känner det i halsen.
Jag behöver barnledigt och det är akut!!!

Det fanns iaf en höjdpunkt under dagen och det var min träff med Desse på Entré.
Hon såg verkligen min frustration och flera gånger ville jag bara släppa fram tårarna men höll mig eftersom vi var ute på offentlig plats. Vår träff hade varit så mycket trevligare om jag inte hade behövt lägga ner 90% av min tid och energi på att bråka med Neo. Men men, man kan inte få allt här i världen.
Vissa dagar är jag kanske en sämre mamma men jag är inte mer än bara en människa.


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

Huvva så jobbigt :( Hoppas både natten och morgondagen blir bättre!

2009-10-17 @ 19:18:36
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback