Ännu en gång

Måste jag skriva och tacka er tjejer för det stödet ni ger mig, det värmer i mitt hjärta!
Telefonen har gått varm här hemma,ni har mailat, skrivit och kommenterat, TACK!
Ni vet vilka ni är!
Det är i sådana här stunder som man verkligen får känna av sina nära och kära.
Det roligaste av allt är att alla är chockade över min ilska, för det är verkligen inte något som ni har sett hos mig tidigare. Jag ber om ursäkt för det men alla människor har en gräns där man måste sätta ner sin fot.
Här var min gräns nådd och ingen har ifråga satt den.
Detta tyder på att ni förstår... Ni mina vänner gör mig lycklig precis som den underbara familjen jag har.
Love u



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej.

Ser att jag inte varit här på ett tag .

Här händer det grejer.

Har man fått dig så förbannad så förtjänar man inte ett dugg medlidande.

Många kramar från oss på landet

2009-09-08 @ 17:38:00
Postat av: Tina

Tack hjärtat!

Vet att du håller mig varm om ryggen!

2009-09-08 @ 18:15:27
URL: http://mstina.blogg.se/
Postat av: Desirée

Alltså... jag tycker den där lilla borde visa dig mera RESPEKT!!!!!!!! för alla de gånger du har dragit upp henne från skiten...Men jag antar att det är så en egocentrisk människa tackar.

2009-09-08 @ 19:10:01
Postat av: Tina

Amen min vän!

Du om någon vet allt! Då menar jag ALLT!

Love u!

2009-09-08 @ 19:53:00
URL: http://mstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback