Gäsp

Det har varit en lång men härlig dag idag.
Hade en föreläsning tidigt imorse och efter det åkte jag hem till Sandra.
Vi gick in till Limhamn Centrum där jag tog en lunch och Sandra en kopp te.
Vi snackade om allt möjligt, samtals ämnena mellan henne och mig tar aldrig slut.
Efter vår lilla träff åkte jag in till stan och träffade upp Monika inne på La Leia (stans bästa underklädes butik om jag har missat att säga det innan =)) .
Ok, jag erkänner: Jag är beroende av Erikas fina underkläder.
I can´t help it! Men om ni hade besökt butiken hade ni förstått vad jag menar.
Monika fick vara min smakråd och till slut hittade jag nåt som satt perfekt...
Efter den lilla shoppingen gick vi 2 till Wayne´s Coffe och njöt av en härlig fika i solen tillsammans.
Nu efter att ha lagat middag och ätit, varit hemma hos ett par goda vänner, badat barnen och lagt de är jag helt färdig.
Det är faktiskt en skön känsla att vara trött på kvällen efter en härlig dag!


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Amancay

Var ligger den butiken?

Kommer behöva "spice thing´s up" efter att bebin kikat ut.... :)

2009-09-11 @ 01:27:54
Postat av: Tina

Wow! Tycker jag att du gör helt rätt!

Det är gamla Collero som ligger på gågatan, nära Victoria teatern.

Hälsa Erika från Tina

2009-09-11 @ 12:15:24
URL: http://mstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback