Help me!

Imorse när Neo skulle åka till dagis tog han ut nappen och sa:
"Jag ska inte ha nappen mer, skicka den till tomten."
Mickael o jag tittade på varandra och förstod båda 2 att det var nu det gällde.
Nu åker nappen!
Vi har lovat honom att när han kommer hem ska han skriva ett brev till tomten och skicka nappen till honom, sen får han önska sig något.
Vi är ju såklart inte så naiva och förstår att kvällen och natten kommer vara ett rent helvete =( .
Han vet ju inte riktigt vad han har gett sig in i, men nu måste den bort.
Han är ju 3 år gammal och nästa månad ska han på tandläkarbesök. Då får han inte ha napp mer.
Nu mer än någonsin måste vi hålla på oss, vi får inte ge med oss.
Vi lär behöva all stöd vi kan få för tajmningen var ju inte det bästa.
Han har sin trotsperiod just nu och det brukar hjälpa med nappen när det är som värst.
Håll tummarna för oss!


Min underbare pojke som växer upp alldeles för fort...
Förlåt för att mamma inte räcker till hjärtat! Älskar dig mitt hjärta!!


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Ida

För din info Desperate Housewives ska visas ikväll kl 21:00 och 22:00, dvs 2 avsnitt ikväll missa inte!

2009-09-29 @ 11:28:25
URL: http://ingen
Postat av: claudia

åhhh

Lycka till... ;) stora pojken.

2009-09-29 @ 12:53:17
Postat av: Anonym

MEN hejohåå vad snyggt det blev Tina! Kul med lite ny design. Angående lille Neo så hade jag för det första eliminerat varenda liten napp ur huset för man vet aldrig vad man gör i ett svagt ögonblick. Sen hade jag tänkt ut något som han gillar. En sak eller en liten aktivitet som du tror kan trösta honom och så hade jag tagit till det vid trotset. Förstår du vad jag menar? Något som ersätter nappen vid såna situationer. Tyvärr kan man inte göra något åt nätterna utan de får man nog helt enkelt härda ut. Jag låter som nån jkla besserwisser..haha men så gjorde vi iaf och så tänker jag göra med Caspian. 1. Släng alla nappar. 2. Tänk ut någon bra ersättning till utbrottssituationerna. 3. Trösta och var där för honom på nätterna när han är ledsen (kanske tom sova i hans rum första nätterna?)

Det tog 2 nätter för Darian och sen var nappen bortglömd. Helt sjukt. FAASEN vad långt detta blev. En hel jvla uppsats. haha Pösss

2009-09-29 @ 14:10:30
Postat av: Y

det var moi!

2009-09-29 @ 14:10:54
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Tina

Tack Yalda o Claudia =)

2009-09-29 @ 16:08:38
URL: http://mstina.blogg.se/
Postat av: michelle

gud va söt han va! :)

2009-10-01 @ 09:35:46
URL: http://lovemychaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback