Matchmaking

Startar min egen matchmaking site...hahaha.
Jag har en manlig vän som söker en partner (han kommer att dö om han läser detta).
Med partner menar jag en kvinna... Min vän A är 33 år gammal, attraktiv, lojal,aktiv, barnkär och älskar humor.
Han njuter av sitt liv och är en naturvän.
Det enda som saknas i hans liv är någon han kan dela sina dagar med. Kvinnan ska helst vara 25+ och bo i Malmö närområde. Hon ska också gärna vara äventyrslysten...
Om du eller någon du känner skulle passa in på detta så kan ni gärna höra av er =)
Jag sätter in en bild på honom så fort jag har kommit åt en.


Kärlek är nåt vi ALLA söker.
Jag har hittat min =)


xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Nur

hehe du e rolig du... :-D

har en aning om vem denna vän e... way 2 go matchmaker Tina..

2009-09-25 @ 11:51:01
URL: http://thediaryofns.blogspot.com
Postat av: Tina

Är inte du singel Nur? =P

2009-09-25 @ 15:53:32
URL: http://mstina.blogg.se/
Postat av: Pia

Oh...jag önskar man kunde ta bort ålder lika lätt som att banta...hm kanske inte så lätt :). Men en sak är klar AMIN är ursnygg och har alltid varit en favo hos mig....Kram på dig Amin o lycka till

2009-11-27 @ 19:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback