Mörkt eller ljust?

Här kommer en rolig men helt onödig frågespalt, skulle varit kul att få läsa era svar. 
Lite tidfördrift bara.

1.Mörkt eller ljust bröd?
--Jag äter nästan bara mörkt bröd, sällan händer det att man äter lite vitt bröd.

2.Mörk eller ljus choklad?
--Mörkt choklad är gott men ljus choklad är ännu goooooodare.

3.Mörkt eller ljust ute?
--Eftersom jag är lite mörkrädd så föredrar jag definitivt ljusa dagar.

4.Mörka eller ljusa naglar?
--Långa naglar tycker jag att det ska vara ljust och korta naglar blir så kaxiga med klar rött eller någon mörk lack.

5.Mörka eller ljusa kläder?
--Jag försöker variera men måste nog erkänna att det är mest mörka kläder i min garderob.

6.Mörkt eller ljust hår?
--Just nu har jag ju ljusa slingor i håret men överväger tungt att gå över till mitt mörka hår. Jag behöver bara lite mer betänke tid.

Har du ett par minuter över hade det varit kul att få läsa dina svar....


Jag med mina ljusa slingor...


xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Y

okejdå..snark hehe.



1.Mörkt eller ljust bröd?

--Äter nästan aldrig bröd nuförtiden. Ljust är godast. Mörkt är nyttigast. Jädrans dilemma..

2.Mörk eller ljus choklad?

--Mörk 70%ig choklad med chilli.



3.Mörkt eller ljust ute?

--Ljusa dagar!



4.Mörka eller ljusa naglar?

--exakt samma svar som du.



5.Mörka eller ljusa kläder?

--mörktmörkt..



6.Mörkt eller ljust hår?

--Blondes have more fun ;-)



Pösss goding

2009-09-14 @ 22:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback