Oooo Oooo

I feel good! Vaknade med ett leende på läpparna idag, kände mig ca 50kg lättare. Hahaha!
Härligt! Borde ha gjort detta för länge sedan, städa ut skitet ur ens liv.
Pratade om KARMA, and guess whaaaaat! Den är närmare än jag kunde ana =) .
Så pass nära att jag njuter, ska bara stå och titta på medans luftslottet raseras.
Inom sinom tid ska ni mina läsare få reda på allt, detaljerat... espännande som Claudia brukar säga.
Men just nu har vi en spion som först ska elimineras.
Igår slog min blogg läsar rekord... WOW! Hettade till här inne ett tag... men nu så återgår vi till det normala.
Till sådant som är värd att diskuteras.
Nu ska jag göra mig iordning för att sedan åka till skolan i min fina bil....hihihi!
Kram på er (dock inte PARASITEN)


xxx Tina


Kommentarer
Postat av: claudia



Som sagt oavsett om det är familj eller vänner så ska man bara omge sig av personer som är omtänksamma,som vill dig väl och som får dig att må bra..alla andra kan man bara ta bort från sitt liv!!.... endast DU kan påverka och se till att leva det liv du vill ha och leva! krammmmmmmmmmm...och väldigt essspennande...claudita!!

2009-09-09 @ 09:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback