Repris

Som jag sa tidigare så kan du trycka in ditt skit i munnen igen...
Tror DU att Du är bättre än någon annan??
Vem leker snobb din lilla slyna? Allt du har på dig har någon annan köpt, OJ förlåt Du har ju stulit det.
Bedrägeri, stöld, ja You name it!
Inget Du säger är sant, lever i din lilla fantasi värld!!
Stal 100000 kr av en vän och stretade på benen för en gubbe i USA för pengar och stal ifrån honom... hmmm!!
Du är inte misstänkt av polisen för inget... din lilla HORA!!
Försöker du svärta ner mig, vänta bara!! Avslag efter avslag kommer att eka i dina öron!!
Jag är inte arbetslös ditt missfoster... att vara student är inte samma sak.
Jag vet att du läser detta och mår skit...hahahaha!!!
Det kryper innanför ditt skinn!!! Försökte intala andra att hon hade en arbetsgivare i USA, hmm så stod det inte i dina mail till honom. Fler än jag vet vad det står i de mailen.
Jag är äldre än du, smartare än du, vänligare än du, artigare än du, modigare än du...helt enkelt bättre än DU.
Du är inget!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback