Age aint nothing but a number....

Det är ett talesätt som man kan använda ofta. Många gånger hör man det i ett samband där man kanske försöker förklara att man är yngre i sinnet än vad pappret visar, på ett positivt sätt. Men tänk på att den meningen kan användas på ett negativt sätt. Att man försöker behålla det unga sinnet är BRA men att bete sig som en fjortis eller en barnunge är inte lika bra!! Min personliga åsikt är att en 30-åring oftast är mognare och klokare än en 18-åring. Men ack så fel man kan ha för vissa blir definitivt inte klokare med åldern, och ännu värre om man även är förälder. Vad ska du lära ditt barn? Att oavsett hur gammal man blir så ska man bete sig omoget?? Usch, nej!! Väx upp nångång och bli en kvinna!!

Har ni tänkt på en annan sak?? Ni som har Facebook kanske har råkat ut för samma sak som jag har. Man har FB-vänner som man så småningom märker på beteendet att de stör sig på en men ändå vill de ha en som en FB-vän. VARFÖR?! Jag förstår inte det, vet ni hur jag löser den situationen? Jag blockerar!! Det är en enorm befrielse att göra sig av med skitet i sitt liv. Testa du oxå!

"Den ärligaste formen av beröm är avundsjuka."


KÄNN DIG FRI!!!




xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

Jag har blockerat flera. Vill inte slösa energi på energitjuvar!

Ang omogenhet...jag är nog väldigt omogen.. fast inte så det skadar omgivningen, I hope :S

2010-04-28 @ 22:07:09
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback