Gäsp!

Alldeles för tidigt att stiga upp kl.6 enligt mig men tydligen inte enligt Nevin.
Jag är jättetrött efter igår som var en dag fylld med mycket skolarbete.
Jag ska göra en poster som sammanfattar det kapitlet vi håller på med just nu och det hade varit så enkelt om det inte vore för alla olika program man måste använda sig av.
Vi fick rekommendationen att använda Powerpoint för att göra affischen och det känns emmellanåt hopplöst. Kanske hade det varit enklare att göra den på A3 format men min dator protesterade när jag försökte.
Aja, hade stora planer för min poster men nu känns det mest som om jag har fått kompromissa med datorn.

Så fort barnen har åkt till dagis måste jg fortsätta förutom att jag har en övning för en annan kurs som ska vara inskickad senast på fredag och sen ska vi inte glömma att alla lönerförhöjningar, semesterårsavslut och löner ska vara klara innan fredag.
Jag har en del att göra denna veckan som ni förstår och som om det inte var nog så kan jag ju inte tröstäta heller. Bara 10 dagar kvar på min utmaning men jag sitter redan och filar på nästa. Förslag någon?



xxx Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback