Läsartips

Kommer ni ihåg våra platta muffinsar?? Jag fick tips av några läsare att köpa mig en muffinsform och det är precis vad jag har gjort. Tyvärr kan vi inte prova den förrän min utmaning är färdig, idag är dag 3. Det är inte lätt men när jag tänker på belöningen känns det bättre. När jag är färdig med den så ska jag och Neo prova vår nya muffinsform.
Funkar det inte då så ger jag upp, då får jag helt enkelt inse att jag inte kan baka bulliga muffins.
Fortsättning följer.....
Har någon mer (förutom Amin, Sanaz och Malla) börjat med en utmaning eller funderat på det??







xxx Tina

Kommentarer
Postat av: cecce

Håller nog med dej! Choklad med jordgubbssmak är bättre! Passionsfrukt och choklad känns som ett omaka par. Fast...för varje bit jag tar smakar den bättre:-)



Tror säkert det blir fina muffins med nya plåten!!



kramar!!

2010-04-17 @ 21:34:23
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Malla

Vet att du redan börjat men skickar detta till alla ändå :)



Hej! Nu startar utmaningen, jag har skrivit ett inlägg där jag länkat till alla som är med - jag önskar dig och alla andra lycka till, så uppdaterar jag nästa söndag hur det går för alla!

Skrik högt och ljudligt om du behöver extra pepp.



(yes, denna kommentar ser likadan ut hos alla som medverkar annars tar det ett halvår för mig att skicka till alla ;))



/Malla

2010-04-18 @ 15:47:16
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback