Studsiga söndag

Hela dagen har vi tillbringat ute i trädgården för att sätta upp vår nyinköpta studsmatta. Jag lyckades övertala M eftersom barnen tycker att det är så kul (o jag oxå såklart). Det tog ett par timmar att sätta upp den men det var underbart väder så det gjorde inget..... Röjningen i trädgården går sakta framåt.
Imorgon ska dynorna in på kemtvätt, M har klippt ner vinrankan som vi skulle ha gjort förra våren, vi har tömt sandlådan och rengjort den för att sedan fylla på med ny sand.
Nu har vi myyyyyycket skit som måste fraktas till tippen, att rengöra grillen, kratta bort löv och klippa gräset. Tror ni att vi klarar av allt detta innan lördag som jag satte som en av mina utmaningar?? 
Vi kan inte påstå att vi är sysslolösa precis men sen ska vi njuta av trädgården heeeeela sommaren.
Grilla och dricka vin, MUMS!
Tog massa bilder idag men jag lägger upp de imorgon eller nåt....
Ha en skön kväll gott folk!



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

Ni verkar ju ha hunnit mkt redan :) Ni hinner säkert, annars får ni väl ta det som är kvar veckan där på ;)

2010-04-25 @ 21:18:59
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Nur

du... me tanke på att det e boobquake... ta en urringad deluxe tröja.. mini kjol.. och hoppa i studsmattan.. tror det kan orsaka en o annan earthquake or en o annan "skakning" hos "någon" hahahaha (men gör d när sötnosarna sover för deras skull.. ;-))

2010-04-26 @ 16:51:20
URL: http://thediaryofns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback