Träningspartner

Idag fick jag med en underbar träningspartner med mig till gymmet. Hon har en otrolig kämparanda. På mindre än 4 månader har hon lyckats gå ner 20kg. Idag sprang hon för första gången på löpbandet och hon sprang totalt 20min och powerwalkade 40min. Hon är verkligen en förebild och en underhållande träningspartner. Ser verkligen framemot vår nästa träning ihop! Nu vill jag att ni mina läsare peppar Isabella och kanske blir ni inspirerade av henne. Jag lägger ut en före bild nu och om ett tag lägger jag ut en efter bild så får ni avgöra själva hur duktig hon har varit.

                   
                    Söta Isabella!


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

Heja Heja söta Isabella :D Så roligt att få med sig ngn, och så himla duktig både hon och du är!!

2010-04-23 @ 21:53:09
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback