Mamma till tonåring?

Hur kunde jag från att vara mamma till en liten 3-åring helt plötsligt bli mamma till en tonåring?! Det är iaf så det känns för tillfället. Neo har humörsvängningar till max och av tio gånger man säger till honom så lyssnar han kanske en gång. Vi bråkar konstant och jag ser verkligen framemot när han på måndag ska tillbaka på dagis.... kanske är det just det som saknas för honom. Han har ju ändå varit hemma i över två månader.
Nevin är som vanligt, han syns och hörs mest vid nattning....
Jag behöver återhämta mig lite grann innan studierna börjar igen, har huvudvärk nästan varje dag på grund av situationen hemma. Inte kul alls! Trots är bajs!

Som tur har jag iaf ett stort party att se framemot om drygt två veckor!! Wooohoooo!!!


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

Hej Tina! :D

Hur har du det? Hur är livet? Går pluggandet bra? Antar att du skippat bloggandet för ett tag.

Ville bara säga att jag tänker på dig,

kram Malla

2010-11-23 @ 22:25:57
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Fia

Känner igen det dära med humörsvängningar....Våran Neo har värsta humöret!

Kul med lite party =)

2011-01-01 @ 14:52:19
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback