mys med vänner

Fick ett trevligt samtal tidigare ikväll. Två nära väninnor kommer på besök om en liten stund, vi ska dricka vin och äta ost och kex. Medans vi gottar oss så har vi även en terapisession..... en pratstund där vi blottar våra känslor för varandra. Sådana härliga stunder med vänner är inte många men ack så viktiga. Jag känner mig alltid så mycket gladare och lättare när jag har  pratat med de. En annan sak som man inte får glömma är alla de skratt som man delar med sina vänner, om inte för familj och vänner så vad lever man då för?? De är definitivt min lycka här i världen!
Nu ska jag ner och förbereda ostbrickan med lite parmaskinka och stark korv, till det serveras rosévin.



xxx Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback