Grattis lillebror!

Idag fyller min äldste lillebror 18 år!!! Vi firade honom i lördags ute på restaurang och han blev chockad och glad över sin present. Mark är en de gladaste människorna jag har mött, han skrattar och har ett leende på läpparna hela tiden. Fastän hans unga ålder har han hjälpt och stöttat mig många gånger, han är också en fantastisk förebild för mina söner. Jag är så tacksam för att få ha en sådan underbar människa som bror!

 GRATTIS MARK!!!

 
Spännande!

 
Leendet när han upptäckte att han hade fått en Laptop!

 
Med tillhörande väska!

 
Vilken liten stilig kille som sitter där...

 
Mammas lilla busfrö!



xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad fin han e!!



Jag grattar å hurrar honom!!

2010-01-18 @ 16:10:14
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: ELLEN - eecederholm.se

hej!

fin blogg, hoppas du får en bra dag :)

2010-01-18 @ 16:18:29
URL: http://eecederholm.se
Postat av: Jennie

Vilken fin familj du har Tina!

Din lillebror har alltid ett leende på läpparna, det tycker jag med att du oxå har.

2010-01-24 @ 12:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback