Äter som en häst!

Sen ett par veckor tillbaka har jag utökat min träning frå 3 ggr/vecka till 4-5 gånger. Kör ganska hårda pass för att snabbt komma riktigt i form innan skolan börjar igen. Just nu tränar jag mest kondition men snart ska jag tillbaka till styrketräningen oxå. Efter träningen kommer jag hem för att äta en enorm lunch, då förstår man hur mycket kroppen har arbetat.
Jag passar på att träna under dagen då min mamma hjälper mig med barnen så kan man ha kvällarna till något roligare. Kan säga att träning är liiite jobbigare med sommarhetta men vill man så kan man!

Ps. Jag behöver en ny dator!! Mina tangenter flippar ut emellanåt, saknas det bokstäver någonstans så vet ni iallafall varför.....



xxx Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback