Eeeeeeeehhhh........ursäkta?!

Enligt miljönämden så ska alla restauranger tillförse sina gäster med en toalett, helt förståtligt!
Folk behöver kanske gå på toaletten, tvätta händerna eller Gud förbjude att man blev dålig i magen av deras mat så måste man kunna uppsöka toalett akut. Ni som har barn vet att när de är nödiga så är de det NU...... då finns det ingen möjlighet att leta upp en toalett någon annanstans än just på restaurangen. Detta krav tycker jag är bra MEN har restaurangerna då rätt att ta betalt för att matgäster ska kunna nyttja deras toaletter??!!
Restaurangen jag pratar om är: McDonalds!!! Hur tänker de egentligen??? Ska verkligen en liten pojke på 2-3 år som precis har ätit en Happy Meal betala 5 kr för att få kissa??! Jag förstår att man sätter upp myntmaskiner för de toalettbesökarna som inte har ätit men matgästerna ska väl ändå inte behöva betala?! De värsta av allt är att jag är ganska säker på att de inte redovisar just de pengarna..... Tummen ner för McDonalds!! Äter där väldigt sällan men nu ska det bli nästintill aldrig, endast för mina pojkar som jag inte bojkottar stället!!
Vad tycker ni? Är det OK att ta betalt av sina matgäster för att nyttja toaletterna? Hur hade det sett ut om det fanns en myntmaskin på en riktig matrestaurang? Då hade man blivit ganska chockad, eller hur??



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag vet!!!

Va där härom dagen, och Anton har iofs blöja men hade lastat mycket i den..hihihi

I tumultet och lukten skulle jag leta upp en 5:a och som tur a så hade jag en väninna med mig som kunde passa Tyra för jag hade aldrig fått in vagnen, och byta B-S blöja med öppen dörr hade man inte velat ju....

Sen när jagväl kommer in så är dom ofräscha och INGET skötbord!!!!

SKIT MC DONALDS!!!

Fick ju lägga honom på ett iskallt golv o ha lite papper under gumpen så ha inte skulle få köldskador och sjukdomar..

Va fan e det!!

Många resturanger som INTE har skötbord, det är jag SÅÅÅ sur över!!!

2010-06-18 @ 10:13:55
URL: http://kenzobebis.blogg.se/
Postat av: Malla

nej, jag tycker inte att de ska ta betalt av sin matgäster, absolut inte!

2010-06-18 @ 14:27:05
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Camilla

Ja den där MC DONALDS vi var där o barnen lekt inne i det där rummet med ett litet hål att gå in igenom o rätt som det var så hoppade en stor flicka som nog var rätt mycket förgammal för att vara där rakt ner o knäade en av flickorna mitt på ögat. Vi försökte då komma in gen om dörren som hålet sitter i men den var låst o personalen hittade inte nyckeln till slut fick vi tag i hennes ben o fick dra ut henne genom hålet. Nä skam åt MC DONALDS :-(

2010-06-18 @ 16:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback