På tal om PARTY

Idag har vi ett litet familjekalas för Nevin som fyller två år imorgon. Imorgon har vi ett större kalas med vänner.
Han kommer att njuta men han har lite svårare för uppmärksamhet än hans storebror Neo.
Större delen av helgen kommer gå åt att baka och fixa med maten, nåt som jag ändå tycker är roligt.

Nästa fredag är det ju midsommar och då är det FEST! Vi har en del vänner som ska fira det ihop med oss och jag längtar, det kommer att bli en mycket trevlig kväll. Kanske ger jag mig på och gör midsommarkransar, om man får lite tid över.

Om drygt en månad fyller jag 30år!!! Då är det PARTY, iaf vad jag tror. Det e faktiskt så att M har tagit sig an att ordna mitt kalas......usch, jag som är en kontrollfreak! Kanske dags för mig oxå lära mig att släppa taget, det e inte så att jag inte litar på honom. Jag vet att han är en mycket idérik person MEEEEEEN jag hoppas att han kommer ihåg att jag är en mycket kräsen dam.......hihihi! Det ska bli väldigt spännande och jag längtar, men främst för att vi ska umgås och dela den dagen med mina underbara vänner.

Slutet av augusti avslutas sommaren med ett mega TJEJ PARTY!!! Då menar jag typ, Malmös största TJEJ PARTY!!
Japp, håller på med att jaga sponsorer till de goodiebagsen som ska delas ut till en del tjejer och det bästa av allt är att en tjej kommer att vinna pris för bästa outfit!! Tema: RÖDA MATTAN! Kan ni se det framför er hur vackra de här tjejerna kommer att vara den kvällen?? Förhoppningsvis får vi med oss media som kan uppmärksamma festen och gästerna. Tyvärr kommer det att vara begränsat antal biljetter så det gäller att vara snabb när de väl släpps.
Det kommer vara en kväll fylld med lyx, glamour, skvaller, underhållning, mat och dricka. Detta vill man bara inte missa!!!

Så här ser min sommar ut, är det en PARTY SOMMAR or what??



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

ååå vilka fester du har att se fram emot!! :)

2010-06-19 @ 18:23:53
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback