VM

Idag börjar den efterlängtade VM-fotbollen. I vanligt fall brukar inte jag kolla på fotboll men det är något speciellt med VM. Så många länder och kulturer som vart fjärde år pratar samma språk. Sporten lyckas föra ihop människor med olika bakgrund, religioner och åsikter på ett sätt som inget annat kan. I år ska jag öka på min egen spänning och tippa på en del matcher.........så här hemma kommer det att kollas en del på fotboll.
LET`S PLAY BALL!!!

Shakiras VM-låt är nog den bästa genom tiderna:
WAKA-WAKA



Ikväll hejas det på Sydafrika och Uruguay!!! Wooohooooo!!


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

jag brukar följa vm och sånt men vi får se om jag har tid denna gång, en match eller 2 ska jag nog lyckas se :)

2010-06-11 @ 10:23:10
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback