Pedikyr

Har någon provat den här?


Kass bild, jag vet! Men ni ser nog att det står French Liner på den. Det är en vit nagellackspenna som underlättar målningen av den vita randen på en fransk manikyr. Jag tänkte prova den på tårna ikväll. Jag kör ju påbyggning på fingernaglarna så där behöver jag inte måla själv men nu när våren och sommaren är på väg vill man ju ha lite snyggare tånaglar. Jag brukar antingen köra fransk manikyr där eller rosa nagellack..... men den franska manikyren är alltid så tidskrävande och ibland jobbig att få till. Hoppas nu att den här pennan underlättar det och ser snyggt ut.


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

never tried it ;)

2010-03-23 @ 17:48:57
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback