Fullt upp!

Oj oj! Mina dagar bara susar förbi......jag hinner verkligen inte med. Vi har fullt upp i skolan sista månaden, det känns verkligen som en kamp mot klockan varje dag. Hämta barnen från dagis, hem och laga middag för att sedan sticka till träningen. Väl hemma igen är det dags att natta barnen, duscha och plocka undan efter dagens bravader. PUST! Då förstår ni kanske varför jag inte hinner med att uppdatera bloggen??

Varje dag kommer jag på något som jag måste göra men som jag har glömt.
Denna månaden har 3 stora händelser som jag ser framemot: Mickael fyller 35år om 2 veckor, SATC kväll om 3 veckor och min lillebror tar studenten om 4 veckor. Fullt upp, eller vad?!
Sen kanske man hinner vila sig lite.......eller nåt!
Har ni förresten tänkt på hur effektiv man är när man har som mest att göra?



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: cecce

Skulle faktiskt tro det!!

Att man är som mest effektiv under lite press!

Fast lagom är ju alltid bäst!



Vad kul!

Då bor vi nära varandra.

Jag bor i Bjärred!



Kramar!

2010-05-05 @ 21:59:43
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Malla

Oh JA, jag är extremt effektiv dessa dagar, har fullt upp. Borde dock stressa ned lite, man blir helt slut annars :P

Förresten, jag kanske redan har frågat men i så fall har jag glömt, hur mkt har du kvar av skolan?

2010-05-05 @ 22:50:00
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback