Värme, kom till mig!

Asså, jag funderar starkt på att börja ta på mig min täckjacka igen. Det är ju svinkallt! Maj månad och vi har knappt fått någon värme än......hur länge ska vi få vänta? Jag ska njuta av varenda sommardag vi får.

Idag gjorde jag en miss i min utmaning, jag skulle ju inte äta kolhydrater på vardagskvällar men idag fick jag ett bakslag. Jag var så hungrig efter träningen och middagen med ris såg så frestande ut så den bara slank ner. Jaja, inte hela världen precis. Man blir smått besviken på sig själv när man har gett sig själv ett löfte som man sen inte kan hålla men jag inser att det inte är hela världen. Jag har bestämt mig för att njuta av en Tip Top på lördag. Det är min absoluta favoritglass och jag längtar! Vilken är din favoritglass?? För visst tänker man på glass så fort solen tittar fram, ja när det då inte är iskallt ute.





xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Malla

Tip top är min favorit också! Den är suverän :)

2010-05-06 @ 22:16:41
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback