Nya tider!

Hej och hå!
Påskdagen idag och den ska firas i sällskap med goda vänner, här i Limhamn. Det står grillat på menyn och en massa härlig dricka till..... bättre än så här kan det inte bli! Gårdagen firades hemma hos svärfar med hela familjen Lindh, svärfar är en utomordentlig kock och värd. Skärtorsdagen var vi ute och åt med våra vänner på Kajutan i Limhamn, fantastiskt god mat och lättdrucken vin ( blev tipsy ganska fort, jag var nämligen törstig) och långfredagen hade vi familj på besök. Det är exakt såhär man ska tillbringa en storhelg, med familj och kära vänner. Som bonus kom ju det härliga vädret! Man kan inget annat än njuta!

I veckan fick jag två fantastiska besked. 2 väldigt stora konsultföretag kontaktade mig, ett av de erbjöd mig ett program där de erbjuder mig en mentor, internutbildningar m.m och det andra erbjöd mig en tjänst på projektledning. Jag tackade ja till båda företagen. Tänk "lilla" jag som inte ens har hunnit ta examen får sådana otroliga möjligheter........ vad kan man säga förutom att hårt arbete lönar sig?? Jag är så himla glad och tacksam.

Nästa helg är en spännande helg, riktigt vad som händer kan jag inte berätta än......hihihi!! Nu blev ni allt nyfikna, va?? Det kommer, det kommer!!

Jag och Moa har återigen fått frågan att åka till Chalmers i Göteborg för att hålla ännu ett föredrag för studenter där. Vi tackade ja och inom ett par veckor åker vi.

För vissa leker livet....... allt handlar om rätt attityd!!!


Tata my loved ones!
xxx Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback