HaPpY hApPy Me

Fick ett mycket trevligt mail med en inbjudan till SBR:s (Svenska Byggingenjörernas Riksförbund) 60-års firande i Stockholm. De bjuder mig och min klasskamrat Moa på resan, hotell och allt däremellan under en hel helg! Shit, va glad jag blev! Tänk, lilla jag som bara är en student. Där blandannat bostadsministern och Skanskas VD är bjudna är även jag och Moa. Ja, man tackar och tar emot! Vad kan jag säga mer än att: kämpa! För förr eller senare så ger det resultat!

En annan sak är att jag har bytat tillbaka till Sats. Ja, jag kunde inte hålla mig därifrån mer. Det är helt enkelt vad man är van vid samt att det ligger bara ett par meter från högskolan. Nu så tränar jag och Moa så fort vi får lite tid över. Vi försöker vara så effektiva som det bara går. Jag måste bara nu komma ihåg och säga upp mitt medlemskap på Friskis. Lite tråkigt att inte kunna träna med några av mina vänner som är kvar där. Får hoppas på att de också snart kommer över till Sats. Hehehe!!!




xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Gerardo

GrattisGrattis =D Det är ni verkligen VÄRDA!!

2011-03-20 @ 22:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback