Vet inte om jag ska skratta eller gråta

Efter mitt förra inlägg fick jag en väldigt trevlig kommentar skickat till mig av en viss "NR1". Hur anonym tror du att du är egentligen? Tydligen är du en av de jag syftade på i mitt inlägg och det bekräftar din arga kommentar:

"Det är bra att DU av alla har "hälsosam" relation!
Hahah du är ett skämt! När ska du vakna ur din koma?
Hela ditt patetiska liv bygger på att ge igen! Du har så mycket hat inom dig att du inte vet var du ska göra dig av med! Därför hänger du ut dina vänner på FB och din fattiga blogg! Väx upp mamma till 2 barn! Väx upp!"

Som svar på din kommentar kan jag börja med att förklara för dig att du ligger verkligen på en låg nivå och detta kan din kommentar intyga och nu även alla läsarna. Vill du kritisera mig eller mitt skrivande bör du nog höja din nivå en aning, för sådan här bitterhet biter inte på mig.
Skulle jag ha hängt ut mina vänner? För det första så tog du illa vid dig av mitt inlägg utan att jag har namngett någon. För det andra: jag hoppas verkligen inte att du syftar på dig själv när du skriver om att jag hänger ut mina vänner, för det har du aldrig varit. Din partner är väl införstådd med att hon definitivt inte är min vän längre, det gjorde jag klart för henne. Så nu kanske det står klart för dig att jag inte har hängt ut någon vän.

Skulle det vara hat som driver mig att skriva om mina tankar och åsikter på min blogg?? Nä, jag skulle nog mer kalla det för orättvisor och dumheter!

Min fattiga blogg?! Bara ditt språk bevisar vilken sorts människa du är. Om du har den åsikten att min blogg är ointressant, varför läser du den då? Är det inte litegrann att dumförklara dig själv???

Du har helt rätt i att jag är mamma till 2 barn! 2 helt underbara pojkar! Vet du vad jag lär de??? Att aldrig låta någon trampa på de, att alltid värdera ärlighet och uppriktighet!
VAD ska du lära dina? Att förstöra vänskap, frysa ut och att vara oärlig??? För det verkar du och ditt lilla gäng vara experter på.

Ett gott råd till dig; vill du fortsätta kommentera gör det gärna som en intelligent vuxen människa!

Ps. Jag skriver vad jag behagar på min sida, det verkar lite som om ni har svårt för att acceptera min kritik till visst beteende. Ska man inte stå för sina handlingar??? Tänk på det nästa gång ni beter er fegt och omoget!



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Nur

hahahahahha OMG!!!!



så tråkig blogg att hon dör för den direkt du börjat skriva i den igen... :-)

keep up the good work gumman! det e sjukt kul att se dig skriva igen och kul som bara den!

puss

2011-03-15 @ 16:16:12
URL: http://thediaryofns.blogspot.com
Postat av: Mariella

Din blogg är så jävla bra, du skriver alltid vettiga saker:) och dem som inte tycker om det är bara svartsjuka...... forsätt skriv för att det är det du är superrrrrrrr på;) love puss din vän Mariella

2011-03-15 @ 16:52:15
Postat av: Moa

Jättebra blogg Tina. Instämmer helt med dig. Du har verkligen inte hängt ut någon som "Nr1" påstår utan det är bara för att denna personen tar åt sig och känner sig träffad. Ärligt så tror jag också att dessa personer är avundsjuka för att du lyckas med allt du tar dig för. Ryck på axlarna åt dessa "energitjuvar" och låt dig roas av deras beteende.

2011-03-15 @ 20:27:36
Postat av: Tina

Tack för komplimangerna tjejer!



Puss på er!!

2011-03-15 @ 20:39:02
Postat av: Anonym

Vem är nummer 1 undrar då jag ??? :-)

2011-03-15 @ 21:17:15
Postat av: Fatima

Jag har bara en sak o säga till DIG Tina...

Så länge folk pratar bakom ryggen på dig så vet du att du fortfarande är POPULÄR ;)

Låt inte dessa energitjuvar ta av din tid, då ger du dom bara för mycket luft!!!



Jag älskar din blogg och fortsätt med den så vi alla har något smaskigt att läsa :)



Kram på dej

2011-03-15 @ 21:26:22
Postat av: desse

Man kan inte vara nån man inte är speciellt länge.. till slut kommer den rätta sidan fram på alla manniskor. Ibland är de bra sidor men ofta e de negativa och dåliga som sårar. Man tror man känner personen men man tar verkligen fel.

2011-03-19 @ 21:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback