Lite uppdatering

För två månader sedan annonserade jag ut en manlig vän här.
Responsen var inte alldeles för stor men nu tänkte jag skriva ut namn och lägga ut en bild på honom.
Han heter Amin, han är 33 år gammal och otroligt charmig och snäll.
Tyvärr så har han hittills inte funnit den kvinnan i sitt liv som han kan tänka sig dela många stunder med.
Tjejer var inte blyga!
Kom igen nu.... vill ni inte att kommentarerna ska vara offentliga så skriv det.
(Amin är då inte medveten om detta inlägget,
men han är så snäll så han kommer förmodligen bara skratta bort det.)



Amin i sin dykarutrustning.


xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Nur

naw... hahaha match maker tina e igång igen.. hahahha du e för go! tack för idag.. imorrn fortsätter jakten på mina prostituerade till min bordell.. (julpyntet till mitt hem :-))

2009-11-26 @ 22:20:29
URL: http://thediaryofns.blogspot.com
Postat av: Jennie

haha va sött

2009-11-26 @ 23:50:28
Postat av: mää mää

Han vet inte om ditt inlägg??? Jag såg Amins kommentar i ditt förra inlägg!

2009-11-27 @ 08:40:01
Postat av: Amin

Hej Tina,



Du är världens goaste person, verkligen :)



Fast jag har utan att du eller micke vetat om det, dejtat en underbar tjej på sistone. Bara synen utav henne får mitt hjärta att le. Gillar henne skarpt helt enkelt. Men vi har tagit det mkt mkt lugnt, nåt som för mig emellanåt är svårt och jobbigt.



Men för hennes skull så tar jag det. Så istället för att jag skall fortsätta beskriva hur jag känner för henne så tackar jag dig med hela mitt hjärta för att du ser efter mina intressen :)



Stor kram...

2009-11-28 @ 04:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback