Desirée Nymark

Min allra bästa vän! Vi är lika nära som 2 systrar och ställer alltid upp för varandra i vått och torrt.
Hon är nygift med Ali och jobbar på förskola. För är det nåt hon är duktig på så är det: BARN. Vi är ganska lika till sättet men ändå lyckas vi förbli vänner eftersom vi tar det mesta med en nypa salt. Jag kan berätta allt för henne oh hon dömer aldrig. Deirées finaste egenskap är att hon är omhändertagande, hon älskar att ta hand om sina nära o kära. Hon är även en person som fullföljer det hon har bestämt sig för. Ibland kan hon vara onödigt envis och har lite svårt att vara impulsiv. Desirée är en vän för livet!



Desirée och Neo


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Sedina

Envis Desireé ibland? Det låter inte alls bekant :)

2009-08-14 @ 02:21:50
URL: http://ledena.blogg.se/
Postat av: Desirée

Naaaaaw..... vad fint du har beskrivit mig TACK!!!!:) Love you Puuuuuuuuuzzzzzzzz

2009-09-06 @ 16:53:25
Postat av: Madeleine

Jo visst är det hon.. ?!

Isf gud så kul att se henne igen, på pricken lik.

Så länge sen jag såg och träffade henne..

2009-11-24 @ 18:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback