En vecka kvar...

... tills mina pojkar börjar dagis. Känns ganska bra efter en hel sommar hemma med barnen men det känns samtidigt lite sorgligt. Min minsting Nevin ska börja dagis, fy vad tiden går snabbt. Jag vet att båda klarar det galant (nytt dagis för Neo också) för att de är båda ganska tuffa killar. Men detta är ett avslut på ett kapitel. Jag själv börjar mina studier om 3 veckor. Lite nervös är man men jag tror nog att min motivation är ganska hög. Vet inte riktigt efter 3 år hur det känns att bara vara Tina, har ju varit mamma på heltid. Ska verkligen njuta av de sista dagarna hemma med barnen för man vet aldrig när man får den möjligheten igen.


Tiden går alldeles för fort!


xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Marcela

Det blir nog tufft med plugg och barn heheh vet ej om jag hade klarat det men du klarar det säkert fint, dont worry!

Förväntar mig toppbetyg av dig heheeh u can do it!

hehe

2009-08-11 @ 11:35:28
URL: http://yapoo.blogg.se/
Postat av: Tina

Är faktiskt inte så orolig över skolan men mer över saknaden av mina pojkar =)

2009-08-11 @ 12:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback