Lovely Friday

Har hunnit med en hel del idag, för en gång skull.
Började förmiddagen på Pappers Snabben där jag inhandlade lite grejer inför skolstarten och fortsatte sedan in till stan. Behövde en ny Bh så jag gick in till Erika på La Leia, stans bästa underklädesbutik!
Fick samma professionella service som man alltid får hos henne och vi kom överens om att jag skulle återkomma om ett par veckor för att kolla in några heta underkläder, hihihi!
Man kan nog säga att det är ett av mina nya intressen =) .
Till lunch träffade jag upp Monika och vi tog vars en sallad på Njutbar.
Innan jag körde hem tog jag en snabb titt in till Jennie på Scholl.
Fick mig en trevlig överraskning eftersom hon väntar en bebis, härligt!
När barnen hade kommit hem med Mickael efter dagis åkte vi till affären och handlade och avslutade inne på Hemmakväll där vi hyrde några filmer.
Den som ska ses ikväll är "En shopoholics bekännelser" som jag har velat se i ett år snart.
Till filmen ska vi gotta oss med ost och kex, chokladpudding och muffins.
Det dåliga samvetet får jag ta itu med efter helgen för idag ska jag njuuuuta!



xxx Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback