Traditionell söndag

Varje söndag är vi hemma hos min familj på söndagsmiddag. Detta uppskattas naturligtvis av alla, en möjlighet för mina pojkar att ha en nära kontakt med mormor, morfar och morbröder.
Min pappa är super duktig på matlagning och han kan laga till vad som helst.
Idag firade vi lite grann eftersom min yngste bror Timo fyllde 16 år. Vi har en annorlunda tradition när det kommer till tårta eftersom nästan ingen av oss är speciellt förtjusta i de så brukar vi äta kladdkaka, och då ska det vara Frödinges kladdkaka. Neo som aldrig äter tårtor och kakor svepte i sig sin bit och bad om mer, min lilla gottegris!
Nu ska jag njuta av min kväll för imorgon är det skolstart!


Prova den!


xxx Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback