En flickas dröm

Då var fingernaglarna färdiga,
snart ska jag fixa till tånaglarna.
Tycker alltid att det är så jobbigt med tånaglarna,
speciellt på vintern då lacket förstörs för att man går med heltäckande skor.
Fast börjar jag i god tid nu så slipper stressmåla de på lördag.

Idag när jag var inne hos nagelstället så träffade jag på en gammal väninna.
Hon gick runt och bokade tider för naglar, hår och m.m.
Gissa varför??
Jo för att hon ska gifta sig om två veckor.......Grattis Katarina!!
Ååååh....va härligt. Jag önskar henne all lycka.
Då börjar man tänka på sitt eget, kommer jag nånsin att stå brud??
Jag vill oxå gifta mig och jag vet exakt hur jag vill ha det.
Nästan så att jag kanske borde gifta mig med mig själv så slipper man ta hänsyn till någon annans åsikter...hehehe! Japp, här ser ni en livs levande BRIDEZILLA!!!
Mitt bröllop ska se ut som i mina drömmar och mannen,
ja han är bara en statist i den.
Hahaha!
Kan nästan se Mickaels min om han hade läst detta!
Då lär han väl aldrig ställa frågan.
Men om min dag någongång kommer så hoppas jag att det blir innan jag blir tant,
för så gammal är inte bruden i min dröm.


xxx tina


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, du är så söt =D

2009-12-03 @ 23:45:44
URL: http://ebohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback