Helgens bravader närmar sig

Nu är det inte många dagar kvar tills ett gäng tjejer ska släppa loss och njuta av god mat och sällskap.
Jag känner mig mycket lättare efter förra inlägget tack vare många värmande ord.

Nu tittar vi framåt och på det positiva....
"Vad ska man ha på sig"?? Den eviga frågan...hihihi! Visst är det härligt att vara flicka?!
En kille duschar, klär på sig och fixar frillan, sen är han färdig!
En tjej däremot (iaf jag) planerar klädsel, kanske inhandlar nya accesoarer, målar naglar, väljer sminkning och fixar frisyren. Då ska vi inte ens gå in på skorna! Ett helt projekt, men så roligt ändå!

Idag ska jag försöka hinna med mina naglar, tror ni på nån jultema kanske?





Roliga men alldeles för mycket!

Kommentarer
Postat av: Daniel

åh helg, då sätter vi klackarna i taket!

2009-12-03 @ 12:34:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Emma

Sv; Ja men så sant, rötägg finns verkligen överallt! Har inget emot Skåne, men gillar allt som ger SD en känga eller två, nu råkade dock Skåne hamna i skottlinjen också. Hoppas du kan ha överseende ;)



Angående naglarna... Jisses, vissa var verkligen alldeles för mkt, men dom längst ner till höger tycker iaf jag var söta! =)

2009-12-03 @ 12:40:44
URL: http://ebohman.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag tycker vanliga vita naglar är finast.. fast visst var dom roliga att titta på dina bilder =P

På tal om kläder, du visade ett set du köpte för ett tag sen med röd top och svart kjol. Nu vet jag ju inte hur du använt det men det var mycket mycket snyggt! Det hade jag haft på mej på lördag om jag var du.

2009-12-04 @ 17:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback