Invägning

Idag börjar min kamp mot vågen!
Jag är ganska positiv, vet att jag klarar det.
Man ska bara vara medveten om att inte sätta för kort tidram men det har jag inte gjort.
Det enda jag har bestämt mig för är att börja idag och att gå ner ca 3 kg.
Jag tar god tid på mig och stressar inte.

Är jag galen som gör detta nu under den stora högtiden?!

Imorse vägde jag mig, så min startvikt ligger på 59,0 kg.
Min trivselvikt ligger på 55-56 kg.

Jag ska väga mig varje tisdag och uppdatera er.
Wish me luck!



xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Malla

Good luck! Det här fixar du!

2009-12-08 @ 11:33:18
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Kommer du ju fixa galant......jag e oxå igång...2 kg har redan trillat av....OCH FLER SKA DE BLI!!!!! KRAMIZ

2009-12-08 @ 14:33:00
Postat av: Jennie

Är det inte jättetråkigt och sluta nu innan allt gott som serveras denna månaden?

För att kunna njuta julen till fullo hade jag satt i gång alldeles direkt efter nyår =).

Hade krävts en himla stark karaktär för mej att säga nej tack just nu med allt gott och choklad och grejer.

När du än bestämmer dej, lycka till och jag tror säkert du klarar det när du än sätter fräs, du är en målmedveten kvinna!

Kram

2009-12-08 @ 15:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback