Ja, då var man hemma igen!

Nu har vi kommit hem ifrån utlandet....
hela vägen till Köpenhamn åkte vi.
Det är nästan ett måste att åka till julmarknaden på Tivoli i Danmark.
Hela familjen njöt till fullo....
och min diet ja den njöt oxå eller inte.
Dieten idag innehöll: kebab, varm choklad, glögg, danska äbleskiver och popcorn.
Vet inte riktigt vad den kallas men det var en njutbar diet!

Tog massor av bilder och mina barn poserade som vanligt,
de läggs upp imorgon.

Förresten hoppade över träningen idag eftersom jag har pyttelite ont i halsen, vill gärna träna imorgon.
Få se bara så att halsen inte bli värre för jag vill liksom inte dra på mig nån hjärtsäcksinflammation som är dödligt. Överdrift? Kanske lite, men jag tycker inte om att träna om jag inte känner mig fullt frisk.


 
 xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahahaha!

Här satt man och trodde på kanarieöarna eller nått!

Låter som en underbar dag och jag tycker att din diet verkar skitbra! Det handlar ju om livskvalité!!

Kram på dej!

2009-12-12 @ 01:27:55
Postat av: Emma

Haha, härligt förhastade slutsatsr jag tog =D

2009-12-12 @ 01:51:57
URL: http://ebohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback